Pengar, pengar, PENGAR!!

Varför har man aldrig tillräkligt med pengar?
Det kanske är så att man har tillräkligt med pengar men att man gör av med dem på en massa onödiga saker.. men är sakerna verkligen onödiga? Sakerna är nog inte onödiga, men man skulle nog klara sig utan dem, eller det är såklart att man skulle!
Jag har hittat en massa klänningar jag vill ha, men jag insåg i samma ögonblick som jag skulle köpa dem att jag nog inte behövde dem, att det var bättre att spara pengarna, och det gjorde jag.. duktigt av mig?! :D haha.. kommer väl antagligen att köpa ngn av dem endå, men det är inte poängen :P haha... Om jag hade en massa pengar skulle jag iaf köpa en massa klänningar, jag älskar dem!! Kjolar och klänningar, kan det bli bättre?! haha jaja en mjukis overall, det är nice :P

Idag i skolan diskuterade vi smink, ngt som är ruskigt dyrt!
Foundation, Maskara, Kajal, Ögonbrynsfärg, läppglans m.m.

Jag kollade igenom min necessär och insåg att jag har smink för en förmögenhet.. haha.. det är tur att det håller länge iaf!

Nej, lite pengar till skulle nog inte skada..haha, pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0