Jag tänker, därför lever jag

Idag har jag haft psykologi.. jag kan inte riktigt bestämma mig om jag gillar ämnet eller inte.. det är kul till och från, lr  kul.. mer intressant :)
jag funderar faktist på att lägga ner lite tid på skolarbetet nu i 3:an.. haha.. nu när man har roliga ämnen så är det ju värt det.. innan när man har haft Engelska och Matte (mina 2 absoluta hat ämnen!!!!!!!) har det varit så otroligt tråkigt att jag inte har orkat... jag skulle dock vilja ha internationellekonomi igen.. vi hade ju det på höstterminen och det var sjukt kul! ett av mina favorit ämnen som jag har haft under min skolgång! :)

Nej nu ska jag sova.. eller städa rummet.. både och kanske.. det skulle ju lixom behöva städas.. men jag är så otroligt trött så jag skulle behöva sova med.. haha.. hmm svårt det där.. tur att jag har mkt tid, jag hinner nog båda :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0