Jag lär mig aldrig

Igår kväll åkte jag till Malin, alltid lika mys att träffa henne! :) hade det riktigt trevligt som alltid..
Natten blev bra, bättre, sämst. typ... okej kanske inte helt men jag lyckas alltid klanta till mig och skriva onödiga sms.. jag vet inte varför.. jag borde typ ha en spärr på telefonen när jag ska skicka iväg ngt onödigt som jag bara kommer att ångra.. finns det ngt sådant tro?
Aja, jag får väl invänta resultatet...

Om ngn timme ska jag till ishallen.. vi ska lira match mot segeltorp.. det kan nog bli en riktigt jämn match.. kul! :)
Jag kanske är taggad.. det beror på dig.. vad som händer.. men jag ska försöka, försöka att fokusera på matchen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0