It's the good old hockey game

Nu är jag hemma ifrån skolan, den sista terminen... inga mer jullov, sommarlov.. nada.. men det e nice! eller?!


Jag tänkte iaf lägga upp lite bilder ifrån matchen igår, det är kul :D haha !


Våra nya matchställ (borta ställen) hade kommit så det va nice!



Emma använder sig av fula knep



Och lyckas ganska bra med det :D



1-1, det blev iaf inte mål den där gången :)



Jimpa va me, och vi hade ganska svårt att stoppa honom, haha



Hamberg var cool och hade tandskyddet på hjälmen ;)



Haha jag har värlens roligaste förklaring.. men den tar jag nog enskilt med Empa :D



Hamberg var GLAAAD :D



Bebs tar iii och skjuter bort pucken, hamberg gör vad ? :P



Haha vilket ansiktsuttryck



Vad hände michan ?



Bebs kollar lutningen på isen



En kram ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0