Fredag

Imorse hade jag gymnasieträning, den var kul!! :D
En massa smålagslir... jag mackan å steven i ett lag, mkt bra! lr aa okej, dom va gryma :D jag åkte bara runt å fick några bra passningar som jag kunde lägga in i öppet mål :P haha.. men det är iaf kul att få lira med några som e så bra ibland, även om jag mest förstör på de där träningarna.. :P haha

Nu har jag faktist sovit.. kom hem ifrån skolan och var jätte trött.. så sov i 40 min, nu ska jag snart och hämta upp maria å johanna för att sedan bege mig till ishallen.. vi har träning lite senare..

Ikväll ska jag till regina, sen ska vi ut, mkt bra! okej jag e inte taggad alls, har inga kläder å så.. men det blir nog kul när vi väl e ute. :)


PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0