Fredag

Imorse var jag på is vid 8, är alltid så sjukt trött vid dem träningarna.. men det kanske inte är så konstigt med tanke på att sova är det bästa jag vet! :D haha
Sen var det skola, vi redovisade våran tidning, Salam.. slutresultatet blev faktist väldigt bra tycker jag :)

Hem för att sova i 2 timmar.. mys ;) vaknade precis så att jag han åka till vallen.. hade träning där.. typ 10 minus.. sjukt kallt! haha.. men det är alltid kul med coach och mupp så det slutade väl bra :D

nu på kvällen har emma varit här och kollat på film, P.S i love you... den var inte så bra.. haha, men det var mys endå :)

Nu ska jag ta det lugnt för imorgon ska vi ut på isen och åka skridskor och grilla.. ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0