En vinter dag

Dagen startade med en seeg morgon! haha hur kommer det sig att man alltid ligger kvar i sängen i en timme efter att man vaknat?! det är iof inte så svårt att förstå.. det är ju så varmt och mysigt, jag älskar sängen! :D
Jag vaknade iaf av klockan vid 10.. sedan låg jag kvar i sängen till kl 11.. gick upp, åt frukost bytte om och åkte sedan ner till sjön där jag träffade de andra nötterna :)
Tillsammans med de andra hade vi sedan en härlig dag på sjön! vi åkte en vända, grillade hamburgare, chillade.. och Björne fick dra mig på hans snowracer, det var kul! :D haha

Lite bilder, kanske kommer mer sen ;)

Jag tröttnade på att stå




Och ville ist leka :P



Älskade grodan sprang med mig :)



Sebbeliten var hungrig :)



Och den bjuder Tove på ;)


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det gör jag inte! :P

2009-01-17 @ 17:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0