En seg dag

Som jag skrev förut började dagen väldigt segt med bara en lektion.. så efter det gick jag och regina och köpte panpizza och vaniljglass och åkte hem till henne, åt pizza, glass med chokladsås och kollade på OC, mkt mysigt :)

Sedan begav vi oss in till stan och på tåget lyckades Regina med en väldigt lyckad jämförelse som jag inte fick skriva här, haha.. men hon jämförde iaf min klubba med hennes häst... haha, fast jag fattar poängen och det var väl endå det viktigaste?
Sen gick vi och kollade i lite affärer, jag blev kär i en rosa kjol ifrån h&m och ett par svarta skor.. mhm vill ha! :D
Vidare träffade vi sofie och moa och gick till mcdonalds och åt lite och planerade lite inför skivan med mer.. vi blev även utstirrade av läskiga människor innan vi gick till buttericks och rekade lite ;)

Sen var det dags för mötet! :)
Det började med en som tog studenten förra året som gav oss lite tips, vidare var det en polis som pratade lite allmänt om skivorna och säkerheten och sen var det en krögare som gick igenom lite till regler och sånt..
Sen träffade vi snygg-micke som gav oss våra biljetter till skivan, äntligen börjar det kännas som att den är nära! :)

Mötet var faktist riktigt bra!
Det borde inte bara hållas för dem som arrangerar utan för alla klasser :)

När jag kom hem gick jag och la mig i ett bad, mkt skönt! och nu är det dags att läsa lite psykologi.. :)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Snygg-micke, Haha! ;) give me!

2009-01-25 @ 20:50:43
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/
Postat av: sophie

Yäj! Give me ;D

2009-01-26 @ 17:21:24
URL: http://nummer20.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0