det gjorde min dag! :D

Hahaha så sjukt!
Vi har psykologi nu.. sitter uppe i biblioteket.. innan var vi i datasalen, och det var det som var det roliga! haha
Efter genomgången gick jag Regina och Ingrid ner till datasalen längst ner, eftersom att det var A klassen som var där och det fanns en massa datorer lediga så gick vi in å satte oss.. vi satte på datorn och satt å pratade lite.. bara det att deras lärare (typ vikare som inte visste vilka som gick i klassen) kom  in släckte lampan och började hålla en genomgång.. han kollade på oss å ba "tjejer va tysta nu" och vi visste inte riktigt vart vi skulle ta vägen.. haha man kan ju inte bara resa sig upp och gå mitt under genomgången.. Jag och Regina skrattade iaf så att vi grät, hur lyckas vi alltid hamna i sånna här situationer?
efter typ 15-20 minuter tände han iaf och vi kunde gå, Regina gick förbi honom och sa "ehm vi går inte i den här klassen.. vi går i den andra ekonomiklassen så vi går nu..." och det tyckte han va okej...

Sen snubblade jag i trppen i cafeterian, det var nästan lika kul.. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0