Där dom är, är jag

När jag var jätte sjuk såg min kost ut såhär:


(okej, jag var typ frisk men jag skyller på att jag va sjuk) haha

idag försökte jag iaf va nyttig, och då såg det ut såhär:


Jätte gott! :D men jag klarar bara av att äta ngn bit för sen börjar min tunga svida, och läpparna med.. ngn som har samma problem ? :P

Som sagt är jag typ frisk nu så följde med upp och kollade på Ormstas A-lag som hade match.. påvägen dit åkte andreas fast för fortförning... usch hatar trafik poliser!!! 2800 måste han betala, så jävla surt!!

Uppe i ishallen träffade jag även mitt lag då de hade träning.. och björne berättade att vi ska lira skojj match mot hans jobb imorgon, sjukt kul.. då måste jag vara frisk :D haha ja kommer iof spela även om jag inte e frisk men endå :)
Jag har hört rykten om att det är en del 89-88-87 m.m. med, och då måste ju jag vara med? haha där det finns en massa killar finns Sophie.. eller? hahahahhaa okej jag är trött så det här blev inte så seriöst som jag hade tänkt att det skulle bli... men sånt gillar vi också!

Nu ska jag sussa så att jag faktist blir frisk och får spela mot pojkarna imorgon, för lita på mig. det ska jag! hahahahahha ;D


Pusss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0