:D

Haha jag är precis hemkommen ifrån ishallen och var bara tvungen att skriva!
Vi har spelat en vänskapsmatch mot coachs "arbets lag"... de har ett hockey lag tillsammans på deras arbete som tränar lite då och då, mkt trevligt :)
De mötte iaf vi och det var sjukt kul även om inte vi alltid var så bra... haha...
Jag var säämst hela matchen igenom, men jag får skylla på att jag legat däckad sen i lördags och fortfarande är förkyld... hehe...
Och en viss person sa ngt jag blev glad över, gissa vem och vad? haha.... suck på mig ? :P

Och en till sak, våra bortaställ har kommit :D nice ;)

Tjejer vad skulle världen vara utan er?! haha.. så jävla klockrena, ni gör hockeyn såå mkt roligare!!! :)





Sen måste jag säga att världens bästa mamma fyller år idag, så vi har haft mys me tårta och godis, mums! hehe :)
Grattis på födelsedagen, du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0