Av jord är du kommen

Idag var jag på begravning.. usch å fy, jag hatar verkligen begravningar, funderade faktist på att inte gå först.. men var tvungen att ta ett sista farväl av våran älskade granne.. Vi har varit granne med Arne & Gun i, vad blir det? 11 år tror jag.. Nu är det bara Gun.. det funkar inte, det är som Adam utan Eva, som en strut utan glass...
Begravningen var iaf jätte fin.. ute i markimskyrka var vi, som förövrigt var en liten söt kyrka, har faktist aldrig varit där förut..

Sen var det träning.. det var faktist ganska jobbigt att åka dit efter allt... man vill ju inte komma dit å dra ner humöret, så det var bara att dra på smilebanden.. så nu sitter jag faktist bara hemma.. kollar på lets dance, ganska skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0