Är du sjuker ?

Vad ska man säga? jag är sjuk.. jätte sjuk, typ döds sjuk... nae jag överdriver men natten till söndag trode jag typ det.. mådde inge bra..

I lördags hade jag träning, jag var jätte seg och ville mest bara hem men tvingades kolla på micke i två perioder.. somnade typ i cafeterian, haha... kom hem tog tempen och hade 39 graders feber.. och sen var det en natt av ingen sömn, en massa feber.. en jätte ond hals och en nedrans förkylning..
Söndagen började bättre, ingen feber men fortfarande förkyld och ont i halsen, fram mot kvällen och middagen kom dock febern tillbaka och Sophie mådde jätte dåligt igen.. en mkt seg natt utan sömn, jag lyckades somna ca 07.00, efter att ha legat å stirrat i taket i x antal timmar.. usch!!

Idag vaknade jag utan feber igen och har fått vara feberfri hela dagen! ett tsort + :) är dock fortfarande jätte förkyld, men halsen börjar bli bättre så det känns skönt :)

Det här med och vara sjuk är inte riktigt min grej, man måste ligga stilla hela dagar + nätter, det gör att man inte kan sova.. febern gör att man svettas galet mkt och måste byta lakan efter varje natt, det är drygt.. haha..
Man får inte träna, lixom vad är grejen? vad gör man om man inte tränar...? haha...
Och man går ner en massa mkt i vikt.. lixom vart tar mina muskler vägen? det tycker vi inte om!

Ett + när man är sjuk är iaf att man bli ompysslad av familjen och har en anledning till att äta en massa onyttigt XD

Ikväll har jag ätit en massa godis, spelat guitar hero world tour med bror min, kollat på en massa tv och åkt med bror till Lidingö och hämtat mamma och pappa som var på middag där...

Nu kollar jag på Finalen i JVM.. lite besviken är jag faktist på sveriges spel.. men som sagt, de spelar i Canada och dommarna pallar inte riktigt för trycket.. synd tycker jag...
Sverige har lite av Ormsta/De syndrom när det gäller deras pp spel.. de spelar bara runt pucken, tar knappt några avslut.. dribblar en massa själva och tappar pucken, lixom vad är meningen?

Nej, komigen nu Sverige så vänder vi :)

Kommentarer
Postat av: cattis

Han är bara trött :)

2009-01-06 @ 23:08:11
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0