Another you

Nu ligger jag i sängen och kan inte sova.. det brukar bli så ibland, kanske är det att jag har för många tankar, det blir för mycket för att jag ska kunna sova? jag vet inte riktigt, men efter att ha slagit på tvn ett antal gånger, haft på datorn, lyssnat på musik och funderat en massa så brukar jag tillslut somna x antal timmar senare än vad som var tanken..
Just nu ligger jag här, helt omöjligt att sova samtidigt som jag är trött, logistiken går tyvärr inte ihop..

Jag ligger och lyssnar på Cascada - Another you.. Så otroligt många minnen jag har till den låten, både bra och dåliga.. eller dåliga? smärtsamma? haha... aja inte vet jag..


So many times I was alone and couldn't sleep

You left me drowning in the tears of memory

And ever since you've gone, I found it hard to breathe

'Cause there was so much that your heart just couldn't see

A thousand wasted dreams rolling off my eyes

But time's been healing me and I say good-bye...


'Cause I can breathe again, dream again

I'll be on the road again

Like it used to be the other day

Now I feel free again, so innocent

'Cause someone makes me whole again

For sure... I'll find another you


Could you imagine someone else is by my side?

I've been afraid I couldn't keep myself from falling

My heart was always searching for a place to hide

Could not await the dawn to bring another day


You're not the only one so hear me when I say

The thoughts of you, they just fade away


'Cause I can breathe again, dream again

I'll be on the road again

Like it used to be the other day

Now I feel free again, so innocent

'Cause someone makes me whole again

For sure... I'll find another you


Sometimes I see you when I close my eyes

You're still a part of my life...


But I can breathe again, dream again

I'll be on the road again

Like it used to be the other day

Now I feel free again, so innocent

'Cause someone makes me whole again

For sure... I'll find another you, mm...


Oh, I'll find another you


Låten är iaf jätte fin, jag har alltid älskat den..


Kommentarer
Postat av: Cattis

Haha, du kan t.o.m ta bort kanske :). Utan tvekan skulle jag snarare säga! Började få ont i halsen någon dag innan jag åkte hemifrån, sedan har det bara blivit värre och värre. Nu sitter jag här och kallsvettas och sänder varma tankar till dig ;) Possitivt dock är att jag kan sitta uppe och titta på TV med gott samvete(kan endå inte sova!) och att jag har en ursäkt att inte behöva städa tills imorgon när mamma kommer! :P Tackar för det!



Ps. på tal om låten- trodde inte att det fanns någon annan än jag som lyssnade på den! Tycker också att den är fin :)

2009-01-13 @ 01:01:59
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0