Tisdag

Hoho nu sitter jag och typ fryser fingrarna av mig.. det är minusgrader på mitt rum!! Okej kanske inte minus, men det känns som det! Inatt fick jag gå upp å kläpå mig mjukisbyxor och en tjocktröja bara för att det var så svinigt jävla kallt!!!

Igår hade vi träning, den var faktiskt ganska kul, jag åkte mest runt och skrattade och hoppade å sjöng i omklädningsrummet, sen skulle jag hem.. jag gick genom ishallen såg att aj mötte Haninge, tänkte inte så mkt på det men precis då fick nr 19 i Haninge utvisning och när jag hörde vem det var kom jag på att han faktiskt spelade i Haninge, så det blev som så att jag stannade och kollade på hela matchen.. haha

Idag har jag spenderat dagen med att baka knäck och kola! Haha sjukt gott, men shiit vad mätt jag är nu! blev ju inte bättre av att mamma kom hem med sushi heller, så nu är min mage helt full!!

Ikväll är våran träning inställd då det är regionsträning för småttingarna så det var så få som kunde.. Så vi tänker köra lite chill med träningsoverall å lira  match.. hoppas bara att några kommer! :D haha.. alla säger kanske, så har ingen aning om hur många som kommer =P haha.. men det blir nog bra, några blir vi nog iaf :D

Det skålar vi på, eller ngt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0