Okeej

Det här har jag nog inte ork och lust med, men några rader får det väl bli :) Jag är sjuk.. eller typ inte längre, men enligt mamma är jag jätte sjuk så får inte träna. Det är SEGT! Var iaf uppe å sa hej både igår och idag, hehe :D

Idag fyller min BFF år :) GRATTIS!! tillbringade dagen i stallet med henne och nu på kvällen har vi och Fredrika varit på bio, såg 2012.. Jag tycker faktiskt att filmen var bra! den var LÅNG, men helt okej.. :) Dock lite läskigt, kommer det att ske?? Då vill jag ha en biljett till en sån där ark tack!

Juste, bror kom hem idag också (han har ju varit i Kanada.. =P )

Haha vilket roligt inlägg.. Jag ska nog vänta på att * loggar in, och sen ska jag sova :D (finns det ngt bättre än å sova?!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0