Min helg

Har inte haft tid eller ork att blogga, så här kommer min helg :)

I fredags jobbade jag ju i Arnoldshuset. Det var julbord och jag tror att jag gick upp ca 3 kilo av all god mat och godis :D Det var iaf myspys! När vi slutade gick jag och Frida (min arbetskamrat) ner till Laroy för att vänta på att Julie skulle slute.. Smarta jag hade glömt mitt legg hemma, men det gick bra ändå=) Vi hängde i baren där Fridas pojkvän Michelle jobbar, mkt bra :) När litle Julie slutade drog vi vidare till Hells och hängde där ett tag och sen mötte vi upp en massa för att gå till White, där åkte jag dock hem (eftersom att jag inte hade något legg med mig orkade jag inte gå dit för att chansa).

På lördagen vaknade jag upp trött, fick inte många timmars sömn då jag skulle iväg och träna.. Lite seg kan jag säga att jag var, men det gick bra och efter träningen åkte jag hem och gjorde mig iordning och åkte med Pappa och Adde till hovet för att kolla på Djurgården som vann med 3-1 :)
Hem igen och sen till Regina där Fredrika också befann sig och sen blev det en utgång, dock väldigt tidig hemgång för min del då jag tränade hockeyskolan imorse och har varit å lirat match nu! Det blev vinst med 11-1 mot Almtuna, hoho :D

Kommentarer
Postat av: Linn

sophie, du är lite rolig du. Inte haft tid att blogga? du har ju skrivit ett inlägg varje dag iaf ;) hehe. Rolig tjej 19!

2009-12-13 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0