Lite lätt julpynt

Hoho, kom precis hem ifrån staden (okej för typ ett tag sen..) men nu ligger jag i sängen och försöker få tillbaka värmen :)
Jag, Cattis, Regina och Julie var i stan och åt middag, vi skulle äta på Cloude nine där Leo jobbar.. men eftersom att stjärnkocken glömde att boka bord åt oss så hamnade vi på peppar ist.. Och det var ganska aa.. haha! Det var typ en Restaurang/Bar och HELA stället var pyntat med julsaker, jag lovar att det inte var en enda fläck på väggen eller taket som inte var dekorerat!! Haha och toan var värst! glitter överallt och diskobelysning.. haha jag lovar att det var en ganska rolig syn! =)
En mycket trevlig middag (med SJUKT äckligt vin, ville de förgifta oss eller vad?! det där var fan inte vin...) hade vi iaf :)

Efter middagen var vi en snabbis på Sture och drack en drink.. Vi fick även goodiebags ifrån deepend med krämer och nagellack, myspys :)

På tåget hem träffade vi Johan, det var inte igår direkt.. hehe...

Nej! nu ska jag sova, imorgon är det hockeyskola och sen match =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0