Låt mig va =P

Haha min mamma tror att jag kommer få baconsnuvan nu bara för att jag inte vaccinerade mig idag..
Jag- "Jag börjar få ont i halsen, det är nog bra att vi inte har ngn träning imorgon.."
Hon-"Det är så influensan startar"
Jag-"Hmm jag har ont i huvet också..."
Hon-"Inte bra, bara du inte blir sjuk nu..."
Jag  borde inte nämna att min kropp är helt ont va? haha.. Då blir hon väl helt nojig! haha Själv vet jag ju att det bara e en liten förkylning på g =P

Hmm okej, Björne har fått för sig att jag dejtar ngn i A-laget och han ska ha reda på vem till varje pris.. Det började med matchen mot segeltorp.. Björne sa att jag hade gjort en bra match eller ngt och jag svarade ngt i stil med "att det e så klart att man tar i när ngn spec tittar=P" Han antog att det var ngn i A-laget då de hade träning innan så de stog å kollade lite.. Jag har väl råkat nämna för Tove också att det finns en snygg spelare där och på den vägen är det.. Så nu har Björne frågat Jimmy (spelare i A-laget) vem det är som jag dejtar där, och Kai sa då att han ska prata med Charlie (deras tränare, haha)..

Haha vad ska man säga...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0