Ishockey

Idag har jag typ varit en hockeynörd. Jag började dagen uppe i ishallen där jag blev mobbad av alla vaktisarna (dom tycker tydligen att det är kul å reta mig) och eftersom att det var många som varit borta länge tyckte de att det var extra kul! haha.. men jag åt lite pepparkakor så jag var glad iaf :D

Sen tränade jag med bj, alla var sjukt seriösa med utrustning.. men jag jobbar inte riktigt så, så det fick bli mjukisoverall för min del.. å sen lirade vi 3-3, riktigt kul =) Efter det kom lite muppar å så körde vi allmis, också nice!

Sen åkte jag hem.. insåg att min dator var död, lyckades efter några timmar återuppliva den.. bakade chokladbiskvier... slog in alla paket med Micke.. å aa, nu gör jag inte så mkt.. snart kommer Regina :)


Kommentarer
Postat av: Linn

Du käkar ju jämt gosaker hos vaktis ;) hehe

2009-12-23 @ 23:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0