Bowling+middag

Nu är jag hemkommen och klar för sängen efter en mkt trevlig julavlsutning med laget :) Det var bowling och middag som stod på schemat, cilket var mkt lyckat :) Jag, Linn, Kai och Emmie var på en bana och det var mycket trevligt även om Kai var lite för bra för oss andra, haha! Jag lyckades tom med 2 strikear (jag är sämst på bowling....) på 1½ serie, så jag var nöjd även om jag inte slog Kai som typ hade 10 st...

Det var även en mycket trevlig middag på våningen :) TACK fam. Åström och Kai :)

Nu ska jag sova eftersom att coach sa att vi ska hoppa på läktarn kl 11 imorgon (ser jag fram emot.. NOT! haha)


Bilder kommer nog senare, puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0