usch

Jag är sjuk.. jätte sjuk, okej lite överdriver jag.. men jag har mått så dåligt idag så usch.. det hela började inatt, typ 03.00.. sen va allting väldigt jobbigt fram tills 07.00, under de 4 timmarna gick jag ner ca 3 kilo.. haha..
Och idag har jag legat hemma, med feber.. missade fotografering och match.. inte bra.. och inte har jag fått äta heller.. ja har druckit typ 2 glas cola, ett halft glas vatten och en kopp med bulljong.. på hela dagen!! haha det var min frukost, lunch och middag...
Eftersom att jag inte har ätit ngt kunde jag inte ta ngn alvedon lr liknande.. så jag fick ligga här med feber utan att kunna lindra den...

Tur att man har en familj som leker slavar iaf.. fram tills kl 20 låg jag i sängen, alltså hela dagen.. och den andra har fått komma me drickat å eldat brasa m.m.

Nu måste jag bara bli frisk tills på tisdag.. annars blir det lite tråkigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0