upp och iväg..

Ivår tar jag studenten.. det e sjukt.. haha jag är liten, studenten är inget för mig!
Men nu är det ju som så att jag kommer att ta studenten även om jag tycker att jag är liten och de senaste dagarna har det faktist varit väldigt många frågor om vad jag ska göra efter.. Svaret är lätt.. jag ska jobba 1 år, lr aa jobba/ta det lugnt/spela hockey(?).. typ.. och till våren där vill jag åka på en språkresa.. har faktist varit inne och kollat på lite olika resmål och det ser riktigt lovande ut :) man kan i stort sett resa vart man vill i världen till bra skolor, det skulle vara riktigt kul..
Sen då.. mitt mål är att plugga utomlands, jag tror jag behöver en kulturförändring.. haha, nejdå men det skulle vara en rolig upplevelse, iaf ett år och sen om man trivs en hel utbildning..vad jag har iåtanke nu är självklart att även kombinera hockeyn i ett land som canada eller usa.. men det är långt kvar tills dess, och vem vet.. kanske har jag ändrat mig då.. :)

Det är iaf mina nuvarandra planer inför framtiden, och nee jag känner faktist ingen panik över den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0