Trött

Jag vaknade kl 9 idag.. sjukt, har typ aldrig vaknat så tidigt.. haha, inte frivilligt iaf.. Sen dess har jag kollat på hannah montana och tarzan.. och så har jag duschat, det var sjukt skönt! :)
och Tarzan.. jag måste nog säga att jag beundrar avsnitet lite, haha det var så, hmm.. bra? haha.. det handlade om lilla tarzan som försökte hitta sin identitet i den stora vida världen, och efter mycket letande kom han fram till att han var tarzan.. och även om han inte va en apa så var han en del av ap familjen.. ojoj, mkt bra! :)

Undrar vad dagen har att erbjuda.. jag vet faktist inte.. ska väl fortsätta att ligga nerbäddad under det varma duntäcket.. och sen får jag se vad jag orkar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0