Trött?

Jag är trött trött trött.. men kan jag sova? nej.. min kära storebror tyckte det var lämpligt att ha en efterfest här hemma.. ojoj vad ska man säga?`

Kvällen började med Paulina och Linda :) vi åkte runt, chillade och var i poolrummet.. haha.. :)
sen begav jag mig hem till frida som hade 18 års fest! mkt trevligt :) men eftersom att jag körde fick jag vara nykter.. det kan vara ganska drygt ibland när varenda kotte på stället är full.. haha... sen körde jag hem marcus och philip och begav mig ut till markim där jag skulle hämta adde, och Lars å Thomas... hmm jag fick mig då en överraskning när adde sa "japp då åker vi då" och en hel klunga trängde in sig i bilen.. det kändes extra bra med tanke på att Emmas kära fader polisen hade ett samtal med mig igår om hur svårt det är att få körkort men hur lätt det är att bli av med det...

aja, hemma är jag iaf... i SÄNGEN! mkt skönt.. :) ...
jag ska väl försöka sova lite också så att jag e pigg till matchen imorgon.. jag skippade till och med bj passet idag :O ofta jag skippar en träning.... vad har hänt med mig? :(....

Åh jag funderar på att baka lussebullar imorgon, det är ju första advent. :D coolt! haha

Kommentarer
Postat av: cattis

Surprise!

2008-11-30 @ 14:12:00
URL: http://vitanova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0