Snööööööö

Idag vaknade jag, trött som alltid.. kollade ut genom fönstret och trode att jag såg i syne.. haha, utanför mitt fönster seglade en massa snöflingor ner på marken, jag vill nog påstå att det är snö blandat regn.. men det är iaf vitt på marken, och det kan göra en glad ibland.. :) jag vill ha mkt snö så att man kan åka pulka hemma hos alice, det är glädje :D

Nu ska jag snart äta pannkakor.. gott! :) ska iväg till Uppsala och spela match... Almtuna står för motståndet...


Jag börjar bli nervös för nästa vecka... usch...

Kommentarer
Postat av: aliice

Snö vill vi ha! Snö e bra :D

Jag skulle också vara nervös när de står en tårta på spel =O!!

2008-11-16 @ 21:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0