sätt ett mål å ropa sen...

Jag sitter och lyssnar på Magnus uggla :D haha, grym är han, han borde nog få nobel priset för sina låttexter.. hmm jo han borde nog det! :D

Jag ska snart upp till ishallen för att averka en träning.. ska iof bara ha typ "match uppvärmning" i träningsoverall.. men det blir nog bra ska vi se... som sagt är det match idag.. västerhaninge i vallentuna ishall...19.10, så kom och kolla :)

Jag tror seriöst att jag är beroende av min säng.. all min tid hemma spenderar jag i sängen, antingen med datorn eller så kollar jag på tv.. fast den mesta av tiden sover jag.. har varit så sjukt trött den senaste tiden.. det kan iof bero på att jag inte kan äta.. haha, har (tro det eller ej) en period när jag inte tycker om mat.. får så ibland.. mår bara illa.. men det försvinner nog snart.. :)
hmm nu blir nog några oroliga "äter inte ungen?!" chilla lite nu va, jag mår bra endå.. som sagt är det inte första gången och matlusten kommer snart tillbaka, det är jag säker på.. för Sophie älskar mat, hon älskar mkt mat!!!! :D haha


Nej nu ska jag sova i 20 min innan jag åker upp till ishallen.. kommer väl hem runt 10 och då ska vi ta julkort.. alla syskonen.. minus charlotte som är i danmark och ska bli en sån där läkare.. själv ska jag bli ett medium, jaåå ni hörde rätt.. en sån där som kan se in i framtiden.. jag kom på det igår när min kära broder frågade om jag kan se in i framtiden, å så blev det.. coolt va? :D hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0