OOOja!

jag anser att ett besök på bällstaberg snart skulle vara på sin platts! haha.. saknar den skolan.. gud vilka minnen vi har därifrån.. gaalet!! :D

Malin kommer du ihåg när vi stal glass ifrån frysen och satt och åt i bildsalen? haha om jag inte minns helt fel var flizan med också, med tanke på att lärarna satt i rummet mittemot så kanske det inte var så konstigt att hon var orolig? haha
Och Liza å carro å nicco, när vi smet hem till dig nicco när det var julpyssel i skolan och sandra ringde och sa att lärarna var efter oss.. haha vi ljög ihop värsta historien om att jag blivit dumpad å blabla, så när vi kom tillbaka till skolan var jag rödgråten och alla tyckte jätte synd om mig ist, haha vi vet då hur man inte hamnar i trubbel :D
behöver jag äns nämna alla EA pass? ojojoj vad mys.. alltid alla sammlade i korridoren och lärarnas ständiga tjat om att vi faktist var tvugna att arbeta, haha :)
och alla de dagar vi låg ute på fotbollsplanen... hög mysfaktor!!

vad hade skolan mer att erbjuda?? haha kanske inte ska glömma alla vattenkrig... shit asså, galet var det.. kommer ni ihåg när vi gick i nian och hade avslutningslunch och typ alla satt blöta? haha, underbart!!!
och när de tog DM-Guld, sjukt kul vi hade som klack :D
Haha eller när en viss Tobias ringde till bävern och sa att jag hälsade, det blev ganska pinsamt när hon kom tillbaka efter att ha varit mammaledig och frågade om jag hade busringt till henne..

det finns så mkt mer att säga.. så många minnen, så underbara minnen...det var helt galet.. samtidigt som det var, hmm jag vet inte vad jag ska säga :P kanske är bäst att låta det va här.. det var iaf många trevliga år i mitt liv...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Juste, det var idag! Skönt att det gick bra för er! :)

2008-11-06 @ 21:59:27
URL: http://thequeenofdiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0