Ny dag...

Ny dag, Nya händelser, Nya tankar, Nya kommentarer osv...

Idag kom en viss johan till skolan, han gömde sig iof, lite tråkigt sådär.. jag väntar fortfarande på förklaringen :)
Så började iof inte dagen.. den började med en elak busschaufför som bara körde förbi mig när jag stod och väntade på bussen.. blä på han.. jag fick vänta 12 extra minuter i kylan och sen begav jag mig till ip där jag hade gymnasieträning.. vi körde i overall idag eftersom att robban inte va där.. kul! :)
sen var det skola och svenska redovisning.. den gick nog bra? :) å så hade vi UF, haha har nog inget att säga om det...
Sen hade vi träning på vallen.. jag skriver inget om den så blir alla glada och nöjda..
Sophie har inget liv så hon begav sig även till våran kära ishall i vallentuna (som faktist har tak!!!!!!!!) och kollade på ormsta a-lag som faktist vann med hela 8-3, bra jobb! :)
Malin frågade idag hur fan jag orkar.. och svaret är att jag nog inte gör det. så lätt var det :)

Nu ska jag chilla lite och dricka min efterlängtade sprite! gott...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0