Måndag

Nu har jag precis duschat, oj vad skönt det var :D
Skolan idag har inneburit studentmössa. haha, japp det är det enda jag har gjort.. provat och provat och provat... haft ångest och tvingat Erik & Rassmus att hjälpa mig, (tack för hjälpen:P) haha.. (det var killarna som var med ifrån ABC-gruppen)... efter ett par timmar var jag iaf klar.. blev en diamant mössa i st 55.. på framsidan står det Sophie (en blå söt sak) Sam/Ek/Hockey  och på baksidan står det inbroderat i det vita Vallentuna, och under på det svarta 2009 i strass bokstäver.. kan nog bli fint :)
Imorgon ska jag och bror min prata inför 93:orna då de är på besök i våran skola.. sen är det vidare till norrtälje då jag har en utbildningskontroll, hoppas hoppas att den går bra, gör den det tar Linda bort en till dubbellektion vilket innebär att jag sparar in 840 kr, mkt bra! :D

Idag är jag ledig ifrån hockeyn.. jag ska sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0