23.20

Jag är piggelin.. kom precis hem ifrån träning, och nu kan jag inte sova, så hamnade framför datorn och diverse bloggar.. har hittat några nya favoriter nu, så kommer väl läsa dom några dagar innan jag tröttnar, haha..
Annars då, som sagt träning.. den sög.. ovanligt att jag säger det va? På senaste tiden har faktist hockey sugit.. varför ska jag nog inte skriva här för då kommer väl de vara det senaste skvallret i laget sen efter att folk har misuppfattat det hela.. så jag håller det för mig själv, (okej malin får stå ut med att lyssna på allt.. men eftersom att hon tycker lika dant så gör kanske inte det så mkt?:) )

Idag har jag funderat på mitt förra liv.. haha jo jag kallar det nog så även om det bara var ett par år sedan.. frågan är om allt var bättre då? både och... jag saknar det ofta.. jag saknar er, alla mina underbara vänner som jag hade så otroligt kul med.. det var ju alltid vi.. det är ju inte så att vi inte är vänner längre, men vi umgås inte, vi pratar knapt med varandra.. ett "hej" kanske "hur mår du?".. det var endå vi mot världen.. åhh jag vill bara skriva ner allting vi gjorde, och allting vi sa.. men som sagt vet jag inte riktigt vilka som är inne och läser här, åh aa.. allt kan bli så fel ibland.. det räker väl med att jag säger 17 pussar.. haha kommer ni ihåg?!

Nej, nu ska jag försöka sova.. ska spendera morgondagen på gillinge då jag ska köra halkbana.. jag och bror min i en bil, kan bli kul?! haha.. jag tror det :)

Sov gott, puss

Kommentarer
Postat av: Fredrik *Frisören

hoppas du haft en nice dag!

2008-11-06 @ 14:48:23
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

sv.. är ju ledig kan det bli bättre leR?

2008-11-06 @ 15:20:56
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/
Postat av: Fredrik *Frisören

sv: okej men dte är ju kul med sport"

2008-11-06 @ 15:36:48
URL: http://fredrikfredrik.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0