22.43

Jag har ont i halsen så bestämde mig för att stanna hemma ikväll, iof ganska skönt.. men usch så tråkigt..
så tänkte lägga upp 1000 bilder, så får ni tycka att jag e tråkigt.. eller rolig? haha.. mer bilder kanske kommer vid ett annat tillfälle då alice tydligen har tröttnat på vad jag skriver och bara vill se bilder :P


Jag & Tvillingbror

  
Jag och Steven på balen :)


            Jag och Konrad, även det på balen :) 

  


Båda bilderna är ifrån sälen (första året) den andra ca 06.00 på morgonen, precis hemkommna:P

 


          Ifrån ett distriktsläger:)


Jag och några tjejer ifrån klassen:)

 
                 Ifrån nollningen....:P            
      
 
Jag och Mickis :)


 På bällstaberg<3

 
Bällstaberg = DM-Guld

 
            Barbie-Q på lidingö :)


Klassresa:P

 
  Haampus :P

 
Andra året i sälen.. hmm vad ska man säga ? :P


       Den berömda åkturen! hahaha

 
Jag och Anna andra året i sälen :)

 
       Jag och Emma i Kroatien :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0