Söndag

Igår var det mycket trevligt.. var på fest hos Bergholtz.. Victoria tar studenten på fredag och de hade valt att ha en fest igår för släkt och vänner.. Sjukt kul att träffa alla tjejer igen :) vi hade en mycket trevlig middag och jag tror helt klart vårat bord skrattade högst på alla talen.. cola light och sällskapsspel... vad mer kan man säga ? haha... hela kvällen var enormt lyckad.. underbar :)

Den här veckan är det ganska mycket på gång.. ska göra klart engelskan och naturkunskapen/geografin... imorgon har vi lagmöte.. på tisdag ska jag försöka va me Victoria när hon träffar min kusin och sen ska jag springa vårruset.. på onsdag ere träning.. på torsdag tar lidingö studenten, så då är det först till skolgården, sen hem till linda och sen till gabbi.. sen ska jag hem till vallentuna och till malin då hon också tar studenten.. sen är det skavlöten med klassen.. på fredag är det snabbt hem och sen vidare.. viktor rydberg tar studenten så det blir skolgården då också.. sen ska jag hem till jossan... och sen ska jag vidare till min kusin då hennes sambo har fyllt år så det är fest :)
annars är det nog inte så mkt.. hehe.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0