oaoa ja vi e jätte goa!

Haha vad har nu livet haft att erbjuda?
jo nu ere som så att både Hersby och VRG Jarlaplan har tagit studenten så det är vad jag har gjort de senaste dagarna..
I torsdags begav jag mig ut till Lidingö och gratta alla där, vi åkte självklart flak.. in till stan å så badade vi i fontänen vid karlaplan.. tillbaka ut på ön igen å sen hem till linda, en välbehövlig dusch.. och sen började gästerna att trilla in.. mkt trevligt folk och mkt god champange, sånt gillar vi.
Vidare till Vallentuna och hem till Kyllenbäck då Malin tog studenten.. var dock inte där så länge eftersom att jag var ganska sliten...

Igår var det in till stan som var grejen.. VRG sprang ut och eftersom att det går så många trevliga  saker där var det bara att infinna sig på plats.. Hoppade sedan på Jossans flak, och det blev en liknande tur som dagen innan.. sergelstorg, stureplan och så bad i karlaplansfontänen. Sen åkte vi hem till Jossan, tog en dusch och så kom gästerna.. lika trevligt som i torsdags..
Sen åkte jag hem till min kusin då hennes sambo har (ska?) fyllt/fylla år.. så dom hade en liten fest, jag och syster åkte dock hem ganska tidigt eftersom att ngn knappt kunde stå upp.. haha, var så jävla trött...

Nu är det bara 1 år kvar tills det är min tur.. haha :D

Den här dagen har tillbringats i solen, och i täby.. var tvungen att fixa en present till pappsen som fyller år imorgon.. (:

OCH IDAG BÖRJAR EM!!!!!!!!!!!!! SJUKT BRA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0