Jag saknar dig...

Du var bäst.. min absolut bästa vän... vad hände?... jag vet inte ens det... faan, jag saknar dig...
jag kommer aldrig att glömma alla våra samtal.. det var så underbart att ha dig... alla nätter som vi har legat å pratat i telefon, jag kunde verkligen berätta allt för dig.. du fanns alltid där för en.. du var den enda jag behövde.. med dig löste sig allt...
Jag vet att allt inte kan bli som förut.. men jag hoppas att vi kan bli vänner igen....



Jag saknar det vi hade.. och jag saknar det vi sa... du var som en sol som dök upp på himmlen..
Det vi var, det vi sa till varandra.. Ta en dag i taget och vandra tillsammans..
Ingen annan kan ge en sån härlig känsla och räddslan finns att aldrig hitta ngn lika fin igen.
Har tårar på kinden.. vill hem till min trygga atmosfär där jag kan glömma att du har lämnat min värld.. 
 Var är du min vän?! 

Jag saknar dig på dagen.. Jag saknar dig på natten.. Jag saknar det vi hade.. och Jag saknar det vi sa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0