Imorgon är en annan dag

Igår var det match.. faktist mkt positivt.. var mkt bättre spel av sverige än vad jag hade förväntat mig.. och mkt sämre av Grekland, vad höll dem på med ??
Jävligt skönt med vinst iaf!

Idag har vi haft mentorsdag.. vi skulle till skansen.. men så blev det inte.. vi åkte in till Hummlan, å sen vidare till Armemuseét.. inte jätte kul, men jag och Regina fick iaf se när dom gick "högvakt" eller vad det kallas.. och det var kul, spec när vi tänkte sno flaggan, men det blev aldrig av.. lite synd :P
Sen åkte jag och Regina vidare till t-centralen och gick därifrån till lite olika butiker.. Det var rooligt, men vi har dåligt inflytande på varandra.. vi bara köper en massa saker.. haha.. men det e väl iof trevligt.. :)
Jag köpte en tröja, en kjol, en klocka å lite sånt, och det är ju alltid mys :D

Sen har jag varit på fys.. det va spel idag så va ganska chill.. jag gjorde de snyggaste målen som vanligt, men man kan väl inte vänta sig så mkt annat ? ;) haha

Åhh imorgon är det middag här.. det ska bli mys!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0