Hockey

Idag har jag en sånhär dag som man har ibland då man saknar isen.. vi hade match i söndags, och det var så sjukt kul.. jag antar att det var för att vi inte har spelat på sålänge, då blir det ju alltid roligare.. och så vann vi med 7-0 mot ett lag som vi tidigare har varit ganska jämna som.. vilket betyder att vi kanske har utvecklats? det e ju mys :)
visst det är ganska skönt att det inte är is just nu.. man skulle ju tröttna om man var på is hela året.. haha men jag är heldre på is än är på fys.. idag har vi intervaller, och det är låångt ifrån roligt.. men men det behövs väl också.

Undra hur jag skulle klara mig utan hockey.. som sagt kan jag må sämst av hockeyn.. eller ne det är inte hockeyn som får mig att må dåligt då.. det är alla personer runt om, när dom ska börja tjata på en.. vad har ledare och typ lagledare för rätt att läga sig i mitt privatliv?! usch nej.. jag blir sur när jag tänker på det.. i höstas bestämde jag mig för att lägga av med hockeyn på grund av dem.. ledarna och föräldrarna.. på grund av deras tjat.. som tur var hade jag icke hockeyrelaterade vänner som fanns där för mig och pratade mig till rätta.. vad hade jag gjort annars..? jag hade nog itne gjort nånting.. suttit hemma och stirrat in i väggen lr ngt..
Nej, om alla bara skulle sköta sig själva skulle det vara mkt bättre.. så hoppas på att kommande säsong blir så.. ja menar, om folk säger till mig varje dag att jag inte tycker det är kul är det såklart att jag tillslut komemr att tro på dom.. så var det i höstas, jag tyckte det var jätte roligt men fick hela tiden höra av ledare m.m. att jag inte tyckte att det var kul.. så jag började tro på dem.. illa illa..


men men.. nog om tråkigheter... som det är nu är iaf hockey det bästa.. och så hoppas jag att det förblir ! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0