Vilken idiot!!!

Idag har jag fixat julklapp åt min äldre bror.. mkt bra!!
Och så fick vi jullov.. mkt skönt!
Och så kanske jag ska skriva ngt kul ? haha..

Som sagt jullov och vi gick till Ice för att fira det... ganska misslyckat.. dålig musik, tråkiga människor.. blää... jag och stivoo tog beslutet att åka hem och micke å pettan hakade på...

Väl på bussen var ju allting bra tills det sprang (observera sprang!) på en snubbe i ingången längst bak.. han frågade Micke och stivoo om de ville bråka men de svarade artigt nej på den frågan.. där tror man att allt ska vara lugnt, men nej.. efter ett tag tar killen och svingar för att slå stivoo, jag han (jag tror att det hade en påverkan på honom) i sista sekund typ sparka till honom så att han missade, men han gav sig inte där.. utan han svingade flera gånger mot stivoo medans vi andra försökte komma fram (okej pettan typ hoppade fram på 1 sek) och höll sedan undan honom.. han försökte då nocka (heter det så?) pettan, men eftersom att Petrén var ngt starkare och ngt (läs mkt) mindre full kunde han lätt hålla undan.. killen rammlade nerför trappan och utför bussen och där trodde vi iaf att det skulle vara över... men han lyckas få in en hand i mellan dörren när den ska stängas, så att den öppnas och han kommer på igen.. han försöker att ge sig på killarna igen men hade ingen chans då Pettan bokstavligen slängde ut honom ur bussen (bra gjort!!!!)... buss chaffisen var snabb med att stänga dörren och sedan kunde vi åka vidare.. alla på bussen var rörande överrens om att killen var störd... jag förstår verkligen inte hur man fungerar om man gör ngt sådant.. ger sig på ngn som absolut inte har gjort ngt!! nej usch.. det är synd att inte polisen fick honom...
Hoppas iaf att blåtiran inte blir allt för stor och att det under omständigheterna gick bra Stivoo...

Nu ska jag sova och glömma äcklet.



Eller vara vaken till 5 och vänta på dig?.... hmm väck mig! :)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0