Torsdag?

Det börjar att bli mkt nu.. företagspresentationerna är imorgon.. de flesta är ganska nervösa? men tror inte att det är så många som behöver att vara det då jag personligen tycker att årets företagare håller en väldigt hög standard..
Vi har ju våra fläcksuddare som vi ska introducera imorgon.. kommer nog gå bra :) .. efter det ska jag åka direkt in till stan (stadion) och jobba.. kul :)

Nu sitter jag och har lite beslutsångest.. jag köpte hårfärg idag (blond) men jag vet inte om jag vågar färga.. jag vill att mitt hår ska bli ljusare och jämnare i färgen.. men tänkt om det typ blir gult?! haha..  
Får se om jag vågar eller fegar ur....

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hmm, man ska vara försiktig med färgning...blir ofta som du säger gult. Gör slingor istället!?

2008-12-04 @ 19:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0