sur, sur sur..

Jag e så jävla sur... vi kan börja med att lärarna på min skola är sämst på att planera, de tycker att vårat företag ska vara där från när det börjar tills när det slutar på fredag, vilket innebär från kl 10 tills kl 16.. medans alla andra företag kan komma å gå som de vill.. rättvist?! nae.. och idag fick jag sms av Ylva som undrade om jag vill jobba julbord på stadion på fredag.. as kul, men eftersom att man skulle börja jobba 16 så är det kört för mig... inte okej!

Hmm jag e lite sur på mig själv också för att jag skippade träningen idag.. men vi gick på is kl 17.. lite väl tidigt om man ska hinna.. + att jag e sjuk och det regnar.. och imorgon har jag 3 (lr 2??) ispass... och mina knän gör ont.. och jag har inte orkat vara hos läkaren (jag vet jag är sämst, men att gå upp tidigt på morgonen när man har sovmorgon är inget som lockar, och jag gillar inte att missa lektioner..) men jag ska pallra mig dit.. ngn dag :)

Nu har jag iaf gjort en tacopaj (med paprika, tomat och chili grejs i:P)! mkt bra.. haha.. den med tacochips, diverse grönsaker och gräddfil kommer bli as gott.. lite synd att jag inte e hungrig just nu för jag är sjukt sugen :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0