Ojämn?

Ennu en dag av.. hmm nee

Idag har jag varit i skolan.. dock bara i 2 timmar för sen åkte jag till täby och kiropraktorn Björn..
Jag var nästan felfri, bäckenbenet (heter det så?) var dock typ låst, vilket gör att jag sne belastar knäna och högra benet var 1½ cm kortare än det andra.. blabla knäna ngt, (ngt konstigt namn) behövdes tydligen fixas lite också då ja hade dålig rörlighet? i dem... men nu har jag fått lite övningar så förhoppningsvis så kommer dem att bli bra utan att jag behöver göra ngt ingrepp... då skulle ju ja bli glad lixom...

Vidare in till stan där jag träffade Matilda och skrev på anställningsbeviset...

Nu är jag hemma och har tråkigt.. jag ska plugga.. men tror inte jag orkar det så det får bli ngn annan dag, det där med skola är inte riktigt min grej! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0