Måndag

Dan före dan, före dopparedan.

Idag har jag varit i täby med många av de bästa, mkt skojj..mellan 11 och 16 gick vi och kollade klappar, åt lunch och hade kul :) Sedan åkte jag och Sivan in till stan och fixade en klapp till hennes mamma innan vi tillsist begav oss hemmåt.. Sjukt kallt var det!

Nu har jag bara pappa kvar, det får jag fixa imorgon...

Nu har precis jag och syrran bakat julgodis, mkt bra va vi! det kommer bli mer imorgon efter att jag har varit hos kiropraktorn och fixat det sista inför onsdag...

Nu ska jag städa rummet.. av någon konstig anledning hamnar jag alltid framför datorn när jag ska städa... konstigt..
Får väl vänta på att du ska höra av dig också.. lär få vänta läänge då för det lär aldrig hända.. ett år sen.. nästan precis på klockan nu.. suck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0