Livet

Idag spelade vi match.. vinst med 11-0... som vanligt kan jag inte skriva vad jag tycker och tänker här då en viss person blir sur då... kanske borde skaffa en till blogg och bara skriva om hockeyn?... låter vettigt... eller? Kan ju iaf konstatera att jag nästan aldrig har tyckt att det har varit tråkigare att spela en match... usch, ville bara hem...

Ibland är livet bra konstigt.. det kan bara  kännas typ.. tomt... allt kan typ vara bra men det är ngt som endå är fel.. ja vet inte riktigt om jag kan förklara, för jag vet inte riktigt själv..

Förra julen var upp och ner.. den började sjukt bra.. det var en sån lycka, så där så att man bara  satt å log utan anledning... sedan blev det en massa sura miner.. eller aa.. jo typ depp.. för att lika snabbt bli bra igen.. du och jag.. nej, inget vi.. inget längre...
Det kanske var för bra, för bra för att vara sant?

En vän sa för inte allt för länge sen att jag skulle blicka tillbaka.. han tyckte att jag skulle vara stolt, stolt över mitt liv, över det jag åstakommit jag tyckte då att han kanske hade en poäng i det han sa.. nu är jag inte så säker längre.. det var ju bara fake, inget var på riktigt.. jag levde korta perioder i en dröm värld..
Vill jag tillbaka?


Vad vill Jag göra med mitt liv? Vem vill Jag vara..? Vad vill Jag åstakomma?

Allt är, att inte vara luft



En stor saknad.. det värker inom mig..

För världen är du ngn, men för mig är du världen.


Kommentarer
Postat av: Bea

Fin blogg du har :) Haft en bra helg ?

Kram

2008-12-22 @ 21:41:49
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv: Härligt, har du gjort ngt speciellt? Jodå min helg har varit bara bra;D

2008-12-22 @ 22:03:43
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/
Postat av: Bea

sv okej vad roligt :) Ne jag har varit med pojkvännen & gjort julgodis :)

2008-12-22 @ 22:05:18
URL: http://beatricebrorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0