haha

Haha min mamma tror nog att jag är större än vad jag är... hon har köpt ett par svarta byxor till mig som jag ska jobba i (jätte snällt av henne!!!) bara det att hon köpte i stl: 38, och det är efter att jag har sagt till hene flera gånger att jag ska ha 36.. haha och det är inte första gången.. jag har 28 i typ alla mina jeans, och det har jag talat om för henne, endå envisas hon med att alltid köpa 29:or, haha jag förstår inte grejen... ska jag ta det som en pik (nej nej jag vet inte hur man stavar det:P).... haha... aja det blir nog bra, som tur är kan man ju alltid byta :)

nu ska jag ta och sova så att jag orkar upp imorgon (jag försov mig imorse och min bror väckte inte mig.. hyffsat glad var jag....)

Kommentarer
Postat av: huhu

men ooohh. cooolt att du har st 26 i jeans!

var du bara tvungen att skriva det för att bevisa att du är smal eller ? vi tror dig. man måste inte alltid bevisa sånt skit.

2008-12-11 @ 21:00:45
Postat av: sophie

"huhu"

du kanske ska läsa inlägget igen....

2008-12-11 @ 23:10:39
URL: http://nummer20.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Haha..."huhu", fan vilken rolig kommentar. Blir juh lite kommiskt när man påpekar något som bygger på påhittad fakta :)

2008-12-11 @ 23:47:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0