Gårdagen

Igår var jag trött... eller kanske mer sliten? välj själva... jag vaknade och fick för mig att åka och kolla på Adde som lirade inomhusturnering i fotboll.. åkte dit, kollade på en match, käkade donken och åkte sedan hem.. sov lite till och åkte sedan och lirade match med juniorerna, hanviken bort.. vinst med 4-0 :)
förövrigt var matchen sämst, domarna var sämst!!! och hanviken var ett jävla grislag som åkte runt och slogs hela tiden, och inte fick de utvisningar heller så jag lackade ganska ordentligt.. jag hade 3 st hängandes i mig och de brydde sig inte så då vare bara att berätta för dom vad jag tyckte "domarn förhelvete, du e ju fan dum i huvet ditt jävla **" ungefär så lät det.. och vad gör han?? han bara står å stirrar.. tror nog att han va döv också...
usch nej, sånna där borde inte få dömma.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0