Värme

Om två veckor åker jag & Emma.. det e inte långt kvar.. ja kommer ihåg när resan bokades och vi tyckte att det var en evighet.. hehe.. nu e det som sagt bara två veckor.. och 6 veckor till sommarlov... ett så efterlängtat sommarlov.. jag ska iof jobba men det e ju inte hela lovet, så det kommer bli mkt slapptid på landet :)

Gårdagensfys var faktist riktigt skön.. vi ska börja köra hårdare nu, och aa det märks hur klen man e.. haha.. kommer behövas mkt träning innan man ser något resultat :P

Dom som känner mig vet att jag e sjukt rädd för att gå till frisören, jag hatar det... så det kom som en överraskning när jag helt plötsligt gick till frisören och klippte lugg idag.. jag hade inget att göra på rasten och resultatet blev en snelugg.. det e lite sjukt.. haha...

nu sitter jag i skolan och väntar på att idrotten ska börja.. (den börjar om 1 timme)..sen ska jag hem å byta om å sen ere middag hos Emma :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0