Torsdag

Okej okej.. jag vet, jag är sjukt  dålig på att skriva här.. men vem vem jag kanske blir bättre, vissa utvecklas sent.. och det där kan misstolkas jag vet.. men den bjuder jag på.

I torsdags var det de första Derbyt för året... en sån sjukt härlig kännsla.. som vanligt mötte jag upp Linda (den här gången även Anna) och letade upp en söt liten vakt som kunde släppa in oss på södra.. underbart.. såg länge mörkt ut, men när Kurre stegade fram för att slå straffen visste jag att han skulle sätta den.. jag kan iof erkänna att jag inte vågade titta.. jag och Linda blundade, och när vi hörde alla andra skrika började vi också skrika, så jävla härligt!

Efter matchen hämtade pella oss så att vi fick gå till omklädningsrummen.. å så fick vi byta om på en liten toa (vi skulle på skiva)... och när vi va klara gick vi ut i korridoren.. som sagt vi skulle på skiva så hade på oss rosa leggings, sjukt mkt smink handklovar, hattar m.m.,, så när vi gick ut och det var helt fullt med spelare, ledare och all press m.m. var det ganska pinsamt.. och när bosse ropade "ska ni på fest" kollade alla på oss.. jag kan säga att jag typ sprang ut därifrån... men men, någon måste ju stå för det roliga ibland.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0