"Mamma hjälp"

Idag har det vart en ganska kul dag... vaknade halv 6 och var sjukt pigg.. jag vet itne riktigt varför men jag hade haft en sjukt rolig dröm med maria.. haha.. jag låg typ å skratta när jag vaknade.. iaf lyckades jag somna om och vaknade sedan av klockan vid 10 och runt kvart i 11 begav jag mig till toyotahallen för att träna.. det började väl inte så jätte bra då jag råkade hälla ut halv min flaska me dricka på maria när jag skulle skaka den.. å när jag sedan skulle gottgöra henne å torka upp hade jag ner alla klubbor.. haha som sagt, inte den bästa starten..
gick iaf på is vid 12 och hade 1.20 is.. va sjukt seg, orkade inte riktigt med ngt å jag hade dålig slipning, om man nu kan skylla på det..
efter isen var det fys.. iof ganska okej... körde ben.. och sen var det tack och adjö till Christian som ska sluta... Har vart sjukt kul att ha dig som ledare...

in i bilen å vidare till Emilie med Jessica för att få i oss lite å äta innan vi åkte vidare för att hålla i ett fyspass på en svensexa.. Emilies mans kompis ska gifta sig.. han e ganska otränad så vad passar bättre om inte ett fyspass?
En lätt löpning å sen benprogram i backe.. tycker synd om grabben, han va ganska död. :P men det va kul iaf..
jag skulle visa första övningen (grodhopp) och när jag börjar hoppa å kollar upp står det flera stycken och filmar och fotar.. haha sjukt pinsamt, jag som trode att dem bara skulle filma honom.. men icke sa nicke, här blev man filmkändis också... som sagt var killen väldigt otränad och hans ända chans att slippa en övning var att säga "Hjälp mamma"... blev ganska mkt skratt där.. :P

Nu sitter jag här en lördagskväll.. helt slut, och jag börjar bli sjuk.. inte helt okej... föra gången jag kände mig såhär fick jag halsfluss... hoppas på att det inte kommer igen.. ska väl försöka bli såpass frisk att jag kan vara med på fysen imorgon.. ska köra bandy + brottning å styrka i danderydsgymnasium... kan bli kul.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0