soff

Idag tar jag STUDENTEN.. haha sjukt.. en massa jävla år av slit, men ack så kul jag har haft!! När jag tänker tillbaka på alla mina upptåg kan jag inte annat än le, eller aa typ as garva.. ibland gjorde vi riktigt sjuka grejer, och det är saker som jag alltid komemr att ha med mig!

Jag har en stor klump i magen, det är verkligen med vemod som jag gör detta, klart att det ska bli sjukt jävla kul.. men vad händer sen?! är jag vuxen nu??.... jag är ju fortfarande liten..
Tiden har gått så sjukt fort, kollade lite i bloggen å hittade ett inlägg som jag skrev förra året när 89:orna tog studenten.. Nu kan jag bara skratta ¨åt det, jag har exakt samma känsla som dem hade då.. och även om jag vet att jag hade rätt i det jag skrev så finns känslan kvar.. men det här ska bli underbart!!!



Tack Gösta och David för hjälpen med högtalarna, gryma är ni!!! :):)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0