regn

Ilskan resulterade i att jag bytte till 3 ist.. Fick även bli en Iphone 4 :) På tiden att man byter upp sig. Jag är fortfarande frustrerad över äckliga Tele2.. men vad ska man göra lixom?

Idag öser regnet ner, helt sjukt hur det kan komma så¨mkt regn på så kort tid! Jag ska iaf in till stan å äta middag med underbara Linn och Nathalie! Länge sen jag träffade dem så det e absolut på tiden!! På tal om tid så har jag inte så mkt på mig. haha, kanske borde byta om, eller är det okej att åka in i mjukiskläder?

Kommentarer
Postat av: Tele2

Hej Sophie,



Det är väldigt tråkigt att läsa att du är arg och upprörd på oss på Tele2. Vi hoppas i alla fall att du fått svar på dina frågor i kontakten med vår butik och annars får du gärna mejla mig på [email protected].



Med vänliga hälsningar



Michaela Lindell, Tele2.

2010-09-21 @ 13:53:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0